دستیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، روش تامین مالی جمعی را یکی از ابزارهای نوین مالی دانست که در آن سرمایه‌های غالبا خرد از بدنه جامعه جمع آوری شده و وارد کسب و کارهای در حال توسعه می‌شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود اینکه سرویس ابرهای عمومی امنیت داده‌های کسب‌وکارها را تا حد قابل‌قبولی تامین می‌کنند، اما حساسیت برخی نهادها و کسب‌وکارها بر داده‌های‌شان، همچنین تمایل آن‌ها به داشتن منابع سخت‌افزاری اختصاصی، منجر به توسعه و پیاده‌سازی سرویس ابرهای خصوصی شد.
وقوع طوفان شن در مراکش، به مرگ یک نفر، تعطیلی کسب‌وکارها و آسمانی قرمز بر فراز این شهر منجر شد.
مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها گفت: برنامه زمان بندی و نوع اپراتور جهت پوشش فیبر نوری برای هر شهر به زودی بارگذاری می‌شود.
مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها گفت: برنامه زمان بندی و نوع اپراتور جهت پوشش فیبر نوری برای هر شهر به زودی بارگزاری می‌شود.
هوش مصنوعی حالا فضای کسب‌وکارها، دولت‌ها و جوامع را متحول کرده و امسال جهشی بزرگی به سمت جلو داشته است. ظهور چت‌بات چت جی‌پی‌تی و رقابت بر سر آن در میان شرکت‌های بزرگ فناوری برای توسعه مدل‌های هوش مصنوعی مولد، به یک بحث عمومی در مورد بهترین نحوه مدیریت مخاطرات و چالش‌های این فناوری جدید منجر شده است.
بررسی آماری نشان می‌دهد، این روزها اینترنت کمترین کیفیت را دارد و اکثر کاربران را ناراضی کرده و داد بسیاری از صاحبان صنایع و کسب‌وکارها، دانشگاهیان، دانش‌آموزان و دانشجویان، هنرمندان و پژوهشگران را درآورده است. همچنین تقریبا اکثر کاربران ایرانی ناچار شده‌اند از فیلترشکن و وی‌پی‌ان استفاده کنند و در عمل، هزینه ماهانه فیلترشکن نیز به هزینه‌های ارتباطات اینترنتی آن‌ها افزوده شده است.
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امیدواریم تا هفته دولت، شاهد پوشش صد درصدی فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در همه شهرهای استان گلستان و ارائه سرویس در شهرستان گرگان باشیم.
همچنین ویژگی جدیدی برای کسب‌وکارها درحال توسعه است تا بتوانند استاتوس‌های خود را بایگانی کرده و درصورت نیاز مجدداً از آن‌ها استفاده کنند.
پلتفرم Watsonx شرکت IBM شبیه پلتفرمی است که اخیراً انویدیا معرفی کرده بود. هر دو سرویس طراحی شده‌اند تا به کسب‌وکارها اجازه ساخت، آموزش، گسترش مقیاس و پیاده‌سازی پلتفرم‌های هوش مصنوعی را بدهند.
پیوست رسانه‌ای برای پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها با تشکیل کارگروهی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین می شود.
جهانگیری نوشت: در شرایط دشوار اقتصادی کنونى و مشکلات معیشتی مردم، که مورد توجه و اولویت کشور هم قرار گرفته است، تأمین امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از اشتغال و کسب‌وکارها، ضروری‌ترین وظیفه همه نهاد‌های حاکمیتی و همه قوا است.
نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، با محور ویژه «مدیریت نوآوری و توسعه دانش‌بنیان کسب‌وکارها»، با حمایت ایرانسل در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.
نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، با محور ویژه «مدیریت نوآوری و توسعه دانش‌بنیان کسب‌وکارها»، با حمایت ایرانسل در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.
در پاییز امسال، با اعمال محدودیت‌های اینترنتی به‌علاوه خسارت‌هایی که به صورت مستقیم از قطعی اینترنت به پلتفرم‌های آنلاین وارد شد، خسارت‌هایی نیز به صورت غیرمستقیم به این کسب‌وکارها وارد شد.
سامانه بیسیم هوشمند همراه اول با نام تجاری «آواک» رسما به بهره‌برداری رسید تا امکان برقراری ارتباطات امن، سریع و باکیفیت را در اختیار کسب‌وکارها و سازمان‌ها قرار دهد.
کاهش سرعت اینترنت در هفته‌ها و ماه‌های اخیر نه تنها ضرر‌های هنگفتی به کسب‌وکارها، به خصوص کسب‌وکار‌های خدماتی وارد آورده‌است بلکه تمام اقشار جامعه را به سختی انداخته‌است و زندگی روزمره آن‌ها را از ریل خارج کرده‌است.
بیش از پنج ماه از تشدید فیلترینگ در کشور گذشته است و امیدی به رفع محدودیت‌های اینترنت نیست. دولت برای حمایت از کسب‌وکارها، پلتفرم‌های بومی را پیشنهاد داده اما شواهد نشان می‌دهد هم صاحبان کسب‌وکار هم خریداران همچنان تمایل بیشتری برای حضور در اینستاگرام فیلتر شده دارند.
بیش از پنج ماه از تشدید فیلترینگ در کشور گذشته است و امیدی به رفع محدودیت‌های اینترنت نیست. دولت برای حمایت از کسب‌وکارها، پلتفرم‌های بومی را پیشنهاد داده اما شواهد نشان می‌دهد هم صاحبان کسب‌وکار هم خریداران همچنان تمایل بیشتری برای حضور در اینستاگرام فیلتر شده دارند.
یک نهاد دولتی سوئد در گزارشی اعلام کرد موج ورشکستگی‌ها در این کشور در نیمه دوم پارسال افزایش یافته و اقتصاد این سوئد وارد دوره رکود پایدار شده است.
وزارت ارتباطات به منظور تولید سیستم عامل بومی فراخوانی منتشر کرده و از تولیدکنندگان سیستم عامل موبایل دعوت به همکاری کرده است. این فراخوان درحالی منتشر شده است که کسب‌وکارها با مشکلات پیش‌آمده از فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. از طرفی تجربه‌های ناموفق می‌گوید، این مدل تولیدات بومی استقبال کاربران را به همراه ندارد.
شفافیت دستگاه‌های دولتی از موضوع‌هایی که درسال‌های اخیر با جدیت دنبال می‌شود،موضوعی که برای بهبود شرایط کسب‌وکارها و صدور مجوزبرای آنها،دسترسی آزاد به اطلاعات و دیگر مسائل مرتبط حیاتی است.
مقرر شد دستگاه‌های اجرایی خسارات به اموال عمومی را پیگیری کرده و به دنبال جبران از عاملان و مشوقان این تخریبها باشند. با جدا شدن مردم از خط آشوبگران، امید است آرامش به کسب‌وکارها بازگردد و جبران خسارات از مسببان و مشوقان به این حوادث رخ دهد.
کافه بازار با اعلام اینکه امکان محاسبه آسیب حاصل از اختلال و قطعی اینترنت بر کسب‌وکارها ممکن نیست، خواستار پاسخگویی مسئولان درباره این اختلالات شد.
احمدرضا سرحدی کارشناس بازار مسکن با اشاره به اینکه بازار مسکن در حال حاضر با سوداگری گره خورده است، اضافه کرد: بخش بزرگی از این سوداگری را بانک‌ها در بازار مسکن انجام می‌دهند، زیرا هیچ فعالیتی به غیر از بخش نفت، گاز و انرژی مانند مسکن سودآور نیست و به اصطلاح طی چهار دهه گذشته اقتصاد ایران اقتصاد بساز بفروشی بوده و سودی که این بخش دارد، در هیچ کجای دیگر این سود وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ